Random Thoughts on life
Just posting things i love Fashion, Drugs, Sex And Candy LOL P.S I don't claim any rights to the images appearing on this blog. expect the ones tag Candy-junkie add me on Liveprofile LP1J7HFB Sexy users online ........................................ hit counter
hit counter
Home Theme Ask me anything Submit

belleautresor:

mczayn:

i wanna buy myself so many things but i also want to save some money

image

Me.

(via cmplx13)

nerdcredred:

This was undoubtedly the best one.

(Source: trynsave, via xavier-bustiea)

endtroducingp:

wowounleashed:

ratchetmessreturns:

Poppin that Pixar Bootay!

Oh my gosh Jessie on the pole!

Thing is I’m not about to play with y’all.

(via prince-phatman)

thekendemic:

internetthug:

how the fuck did i never notice trina, eve and tweet, damn 

OMG….

ME EITHER!!!!!!!!!

(Source: dabaddestbitch, via nevosorandom)

chileanweas:

gaboddr:

1997 v/s 2013

holy shit

(Source: electr0dance, via xxof)

andymasfar:

krystalynterski:

peachdoxie:

garnetflare57:

Some Nigel Thornberry gifs I’ve collected over a while.

Every so often one of these comes across my dash and I just start laughing hysterically because this meme is simultaneously one of the most pointless yet entertaining things ever.

oh my god

Thank you

(via xavier-bustiea)

ziqqawest:

Lmfao this some shit I’d say, so petty with it.

(Source: anna nicoleshowcaps)

TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player, Twitter Headers and Tumblr Follower Counter